23 Νοε 2012

Εισχώρηση υγρασίας σε υαλοπίνακες

Στις μέρες μας ο διπλός υαλοπίνακας (διπλά τζάμια) είναι ο προκαθορισμένος τύπος προς χρήση στα κουφώματα. Οι διπλοί ή τριπλοί υαλοπίνακες προσφέρουν αρκετά υψηλά επίπεδα θερμομόνωσης και ηχομόνωσης. Παρόλα αυτά μαζί με τα ευεργετικά χαρακτηριστικά τους έφεραν και ένα σημαντικό πρόβλημα, την εισχώρηση υγρασίας στο εσωτερικό τους. Το φαινόμενο αρχικά παρουσιάζεται με το σχηματισμό μικρών σταγονιδίων νερού στο εσωτερικό του διπλού ή τριπλού υαλοπίνακα, που μπορεί να εμφανίζονται και να εξαφανίζονται περιοδικά ανάλογα με την θερμοκρασία και την υγρασία.
Υαλοπίνακας μετά από
επαναλαμβανόμενη εισχώρηση υγρασίας
Όμως με την πάροδο του χρόνου και με την συνεχή επανάληψη του φαινομένου δημιουργούνται σημάδια από άλατα στο εσωτερικό του υαλοπίνακα που σιγά σιγά τον θολώνουν. Έτσι τελικά θα πρέπει να αντικατασταθεί. Εκτός από τις οπτικές ιδιότητες του τζαμιού αλλάζει κάπως και η θερμική αγωγιμότητα (αυξάνει) λόγω της αύξησης της υγρασίας στο εσωτερικό του υαλοπίνακα (όλες οι μετρήσεις για την θερμική αγωγιμότητα προϋποθέτουν τουλάχιστον ο αέρας στο διάκενο να είναι ξηρός).

Ο λόγος εμφάνισης του φαινομένου δεν είναι ένας, αλλά συνδυασμός διάφορων κακοτεχνιών, που βέβαια η καθεμία έχει διαφορετική βαρύτητα στην δημιουργία του φαινομένου. Παραθέτουμε τους κυριότερους:
  • Έλλειψη πυριτικών αλάτων
  • Έλλειψη ταινία σφράγισης
  • Κακή συγκόλληση1 τζαμιών
  • Λανθασμένο ή καθόλου τακάρισμα2 του υαλοπίνακα
Υπάρχει πιθανότητα η έλλειψη ενός από τους παραπάνω παράγοντες να μη δημιουργήσει το φαινόμενο, όμως αθροιστικά αν έχουμε συνδυασμό δύο ή και των τριών παραπάνω παραγόντων τότε είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα εμφανισθεί υγρασία στο διάκενο των υαλοπινάκων.

Στο σημείο αυτό είναι σκόπιμο να δούμε τα στοιχεία που απαρτίζουν ένα διπλό υαλοπίνακα.
a. Τα τζάμια που απαρτίζουν τον υαλοπίνακα στην περίπτωση μας υαλοπίνακα.
b. Το διάκενο μεταξύ των τζαμιών. Περιέχει ξηρό ατμοσφαιρικό αέρα ή κάποιο αέριο όπως αργό ή κρυπτό.
c. Ο αποστάτης, στην περίπτωση μας από αλουμίνιο. Υπάρχει σε διάφορα μεγέθη, έτσι ώστε να μεταβάλετε το διάκενο.
d. Τα πυριτικά άλατα που τοποθετούνται στο εσωτερικό του αποστάτη.
e. Η ταινία σφράγισης.
f. Το υλικό συγκόλλησης των δυο τζαμιών.
Τα πυριτικά άλατα που τοποθετούνται στο εσωτερικό του αποστάτη μειώνουν δραματικά την υγρασία του αέρα στο εσωτερικό των υαλοπινάκων. Η απορρόφηση της υγρασία γίνεται μέσα από τις οπές, που υπάρχουν στην εσωτερική πλευρά του αποστάτη.
Αποστάτης ΑλουμινίουΑποστάτης Αλουμινίου
γεμάτος Πυριτικά Άλατα
Οπές επάνω
στον Αποστάτη

Η ταινία σφράγισης δημιουργεί μεγάλη πρόσφυση μεταξύ τζαμιού και αποστάτη και βοηθά ουσιαστικά στην απομόνωση του εξωτερικού ατμοσφαιρικού αέρα από αυτόν που υπάρχει στο εσωτερικό των υαλοπινάκων. Επίσης συντελεί στην μείωση της θερμικής αγωγιμότητας του υαλοπίνακα, αφού πλέον τα τζάμια δεν έρχονται σε άμεση επαφή με τον αποστάτη.
Υαλοπίνακας με Ταινία ΣφράγισηςΥαλοπίνακας χωρίς Ταινία Σφράγισης

Η κακή συγκόλληση ενός υαλοπίνακα μπορεί να οφείλετε σε κακής ποιότητας κόλα ή σε κακοτεχνία. Το αποτέλεσμα της αποκόλλησης φαίνεται στη κάτω δεξιά εικόνα, όπως φαίνεται το τζάμι είναι ελαφρά κολλημένο στις περιοχές με έντονο μαύρο χρώμα, ενώ το μεγαλύτερο μέρος του είναι αποκολλημένο.
Υαλοπίνακας με κακή συγκόλλησηΑποκόλληση τζαμιού από τον
διπλό υαλοπίνακα

Το λανθασμένο τακάρισμα ή το μη τακάρισμα των υαλοπινάκων θα οδηγήσει με την πάροδο του χρόνου στην ολίσθηση μεταξύ των τζαμιών που με την σειρά του θα μειώσει δραματικά την πρόσφυση μεταξύ αποστάτη και τζαμιού.
Ολίσθηση διπλού
υαλοπίνακα
Ολίσθηση σε πραγματικό
υαλοπίνακα


1. Η κόλλα που χρησιμοποιείται για την συγκόλληση του υαλοπίνακα αλλά πολλές φορές και για την δημιουργία της ταινίας σφράγισης είναι Polyisobutylene ή αλλιώς Butyl rubber και είναι θερμόκολλα. Επίσης υπάρχει η θειόκολλα που είναι κόλλα δυο συστατικών και η σιλικονούχες κόλλες.
2. Οι υαλοπίνακες τοποθετούνται επάνω σε τακάκια (πλαστικά ως συνήθως). Η διαδικασία αυτή λέγεται τακάρισμα του υαλοπίνακα. Οι λόγοι που γίνεται το τακάρισμα είναι (α) η μεταφορά του βάρους του υαλοπίνακα σε κατάλληλα σημεία έτσι ώστε να λειτουργεί σωστά το κούφωμα, (β) η δημιουργία μιας σωστής θέσης στην κάτω πλευρά, για να πατήσει ο υαλοπίνακας  και να μην προκληθεί ολίσθηση των τζαμιών και (γ) η δημιουργία επίσης στην κάτω πλευρά, μιας μικρής απόστασης από το κούφωμα, που βοηθάει στην σωστή απορροή των υδάτων, που μπορεί να εισχωρήσουν μέσα στο κούφωμα. Τα νερά θα αποβληθούν από τις οπές απορροής.

20 σχόλια:

  1. Για ακόμα μία φορά ένα εξαιρετικό άρθρο!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στους δημιουργούς του site.

    Επιπλέον, θα ήθελα να προτείνω στο site σας θέματα προς ανάπτυξη εαν φυσικά αυτο σας ενδιαφέρει.

    Με εκτίμηση Γραμμένος Σπύρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια.

      Είμαστε πάντα ανοιχτεί σε οποιοδήποτε θέμα, μπορείτε να μας προτείνεται θέματα προς ανάπτυξη ή ακόμα και να μας στείλετε κάποιο άρθρο προς δημοσίευση. Απλά στείλτε μας ότι θέλετε στο e-mail του blog που εμφανίζεται στο τέλος, στο χώρο ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - ΧΡΗΣΗ ΑΡΘΡΩΝ

      Διαγραφή
  2. μπραβο για το αρθρο σας. τελικα πριν την αντικατασταση , υπαρχει άλλος τροπος να βγαλουμε την υγρασια που εχει εισχωρησει σε διπλο τζαμι? ισως με σεσουαρ?(για να στεγνωσει η υγρασια...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως με το σεσουάρ να στεγνώσετε την υγρασία σ' ένα μικρό τζάμι, αλλά αφού έχει χαθεί η στεγάνωση πάλι θα εμφανισθεί υγρασία με τις κατάλληλες συνθήκες. Εκτός αυτού μετά από κάποιο χρονικό διάστημα θα δημιουργηθούν μόνιμοι λεκέδες στο εσωτερικό του διπλού τζαμιού. Αν όμως καταφέρετε να βγάλετε την υγρασία και να στεγανοποιήσετε με κάποιο τρόπο το τζάμι (π.χ. σιλικόνη), τότε μπορεί να το διατηρήσετε μερικά χρόνια ακόμη.

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα, πολύ καλό το site σας

    Έχω παρόμοιο πρόβλημα σε κουφώματα 1 έτους σε καινούργια οικιοδομή. Ο τζαμάς ισχυρίστηκε ότι δεν φταίει η δουλειά τους αλλά ότι έχουμε πλύνει τα κουφώματα με το λάστιχο ( ισχύει αλλά 2-3 φορές το καλοκαίρι έγινε αυτό) και ότι το ένα από τα δύο βρέχεται.

    Έχουν βάση τα λεγόμενά του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχικά τα κουφώματα είναι κατασκευασμένα για να βρέχονται, όχι όμως με το λάστιχο.
      Πρώτα, πρέπει να σας δείξει ο τζαμάς αν τα τζάμια του έχουν ταινία σφράγισης (εννοείται ότι έχουν κόλλα) αν όχι είναι αναμενόμενο να συμβεί η εισχώρηση υγρασίας (ευθύνη του τζαμά).
      Δεύτερο, δείτε αν είναι σωστά τακαρισμένα τα τζάμια (πιθανότητα ευθύνη του κατασκευαστή των κουφωμάτων).
      Τρίτο, δείτε αν υπάρχουν οπές απορροής, αν δεν υπάρχουν είναι καθαρά ευθύνη του κατασκευαστή των κουφωμάτων.

      Διαγραφή
    2. Οπές απορροής υπάρχουν και μάλιστα αρκετές. Τα κουφώματα είναι χωνευτά. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να πάω στο μαγαζί να δω αν όντως έχουν ταινία σφράγισης. Το τακάρισμα έχει νόημα για χωνευτά κουφώματα, γιατί από όσο έψαξα είναι σημαντικό για ανοιγόμενα. Πλύσιμο με λάστιχο δεν θα ξαναγίνει. Ποιο χρονικό διάστημα πιστευετε ότι είναι ανεχτό να μπει υγρασία χωρίς ευθύνη των κατασκευαστών; Μετά από 10 χρόνια πχ;

      Διαγραφή
    3. Εκτός από τις οπές απορροής στους οδηγούς, οι οποίες δεν παίζουν ρόλο στο πρόβλημα σας, υπάρχουν οι οπές απορροής των φύλλων οι οποίες δεν φαίνονται, παρά μόνο αν το φύλλο βγει από την θέση του. Αν δεν έχουν ανοιχτεί αυτές σε συνδυασμό με μη τακάρισμα επιβαρύνουν πολύ την κατάσταση. Μπορείτε να ζητήσετε να έρθει ο κατασκευαστής στο σπίτι σας και να σας λύσει ένα μικρό παράθυρο για να δείτε αν το τζάμι έχει ταινία σφράγισης και αν υπάρχουν οι οπές απορροής στα φύλλα (τζαμιλίκια).

      Το σωστό τακάρισμα στα ανοιγόμενα συντελεί και στην σωστή λειτουργία των φύλλων, γι' αυτό είναι σημαντικότερο.

      Διαγραφή
    4. Σας ευχαριστώ πολύ. Ο αλουμινάς θα ξαναέρθει και για άλλα κουφώματα, και θα εξετάσουμε τι φταίει. Και πάλι ευχαριστώ.

      Διαγραφή
    5. ΑΝ ΤΟ ΦΥΛΛΟ ΕΧΕΙ ΑΠΟΡΟΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΖΑΜΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑΚΑΡΙΣΜΕΝΟ(ΤΑΚΑΚΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 5χιλ. ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΦΥΛΛΟΥ ΤΟΤΕ ΤΟ ΠΟΙΟ ΠΙΘΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΠΛΥΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ (ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΠΑΤΗΣΕΙ ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ). ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΥΓΡΑΣΙΑ, ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ.

      Διαγραφή
  4. ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΑΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ ΜΕ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΤΑ ΕΞΗΣ΄.ΣΤΑ ΣΥΡΡΩΜΕΝΑ ΝΑΙ ΤΑΚΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΤΖΑΜΙΑ 1 ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΕΡΙΖΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΑ ΔΕΥΤΕΡΟΝ Η ΖΕΣΤΗ ΚΟΛΗΣΗ ΕΧΩ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΟΤΙ ΧΑΛΑΕΙ ΑΝ ΜΕΝΕΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ ΑΡΑ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΡΥΠΕΣ ΑΠΟΡΟΗΣ ΚΑΙ ΤΑΚΑΚΙ 5ΧΙΛ.ΚΑΤΩ,ΣΤΟ ΠΛΑΙ ΒΑΖΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΤΑΚΑΚΙΑ ΓΙΑΤΙ ΣΑΝ ΣΥΡΩΜΕΝΑ ΑΝ ΤΑ ΧΡΤΥΠΗΣΟΥΜΕ ΣΤΙ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΤΑΤΟΠΗΣΗ ΤΟΥ ΤΖΑΜΙΟΥ ΜΕ ΣΥΝΕΠΙΑ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΛΑΣΚΑΡΟΥΝ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΩΝ ΤΖΑΜΙΩΝ(ΠΑΝΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 2 ΠΛΕΥΡΕΣ ΛΑΣΤΙΧΟ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΜΙΑ) ΚΑΘΩΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΠΑΣΙΜΟ ΠΟΥ ΤΖΑΜΙΟΥ ΑΝ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΜΕΤΑΛΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΕΙ.Η ΚΑΛΗΤΕΡΗ ΚΟΛΛΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΡΥΑ ΚΟΛΛΑ ΔΥΟ ΣΥΣΤΑΤΙΚΩΝ ΔΕΝ ΜΕΤΑΒΑΛΟΝΤΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΖΕΣΤΗ Η ΤΟ ΚΡΥΟ(ΕΧΩ ΠΕΙΡΑΜΑΤΗΣΤΕΙ ΠΟΛΥ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ.ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΤΗΣ ΤΡΥΠΕΣ ΑΠΟΡΟΗΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΕ ΜΟΝΟ ΚΑΤΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΠΑΝΩ ΚΑΙ ΠΛΑΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΥΦΩΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΕΡΙΖΕΤΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.ΕΥΧΑΡΗΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΟΤΙ ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΕΧΕΤΕ.ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΛΩΜΑΡΙ ΛΕΣΒΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 5 ΕΤΩΝ ΟΙΚΟΔΟΜΗ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΦΟΜΑΤΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ ΑΥΤΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΒΑΛΕ ΕΥΡΟΠΑ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ Η ΥΓΡΑΣΙΑ ΤΡΕΧΕΙ ΣΑΝ ΒΡΥΣΗ ΤΙ ΛΥΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΑ ΛΥΣΩ ΤΟΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΑΝΩ ΑΓΩΓΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΧΟΥΝ ΜΑΝΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΛΥΣΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν έχει κάνει καλή δουλειά ο κατασκευαστής των κουφωμάτων είτε έχει βάλει europa είτε όχι δεν έχει σημασία (όλες οι Ελληνικές εταιρείες παραγωγής συστημάτων έχουν καλές σειρές για τις απλές κατασκευές κουφωμάτων).
      Τώρα ειδικά για το πρόβλημα σας, αυτό που γράφετε είναι τόσο γενικό, όσο σαν να λέγατε "το αυτοκίνητο μου κάνει ένα θόρυβο, τι έχει;". Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε εμείς ή κάποιος αναγνώστης καλύτερα χρησιμοποιήσετε τον χώρο του forum και να γράψετε περισσότερες λεπτομέρειες καθώς και να ανεβάσετε μερικές φωτογραφίες με τα σημεία που εμφανίζετε το πρόβλημα.

      Διαγραφή
  6. Το πρόβλημα εντοπίζεται στο γεγονός ότι οι σχεδόν κανένας ιδιώτης όταν θέλει να αγοράσει κουφώματα δεν απευθύνεται σε βιομηχανία ή εργοστάσιο και επιλέγει κάποιον μάστορα να κάνει το έργο. Όσο συνεχίζει να μένει ανεκπαίδευτος (ο Έλληνας αγοραστής) σε προιόντα που θέλει να έχει απαιτήσεις για τα επόμενα 30-40 χρόνια μετά την αγορά, τόσο θα συνεχίζονται οι κακοτεχνίες αλλά και οι οικονομικές ανωμαλίες στην αγορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σιγα βρε φιλε μη σπουδασω και ιατρικη για να μαθω για τον πονοκεφαλο....το θεμα ειναι η κακη επιβλεψη απο το βιοτεχνικο επιμελητηριο σε περιπτωση κακοτεχνιας.......να δω μετα ποσοι σκιτζηδες θα επιβιωναν.....ενημερωτικα οι βιομηχανιες εχουν τους χειροτερους τεχνιτες διοτι ειναι χαμηλομισθοι και νεοι.....

      Διαγραφή
    2. Καλά περίμενε εσύ λύση από τα επιμελητήρια. Εδώ δεν έχεις ακόμα έργα υποδομής στην χώρα και μιλάς για ένα θεσμό που ποτέ δεν δούλεψε. Οι βιομηχανίες έχουν επενδύσει σε εξοπλισμό και σε υποδομή (σε αντίθεση με τους μάστορες) και τα προιόντα που παράγονται ( αυτά που αγοράζεις δηλαδή ) είναι πολύ υψηλότερης ποιότητας και τεχνολογίας. Και για να καταλάβεις πόσο μεγαλύτερη σημασία έχει αυτό που συζητάμε, θα σου δώσω ένα πολύ βασικό παράγοντα. Όταν αγοράζεις προιόντα που περιμένεις να κρατήσουν για τα επόμενα 30-40 χρόνια, πως μου εμπιστεύεσαι τον μάστορα αλουμινά που καθαρά λόγω οικονομικής κατάστασης είναι από τους πρώτους που θα κλείσουν το μαγαζί αν η οικονομία δεν πάει καλά? Ποιός θα σε υποστηρίξει τότε? Πόσο πραγματική είναι η εγγύησή του ? Και σχετικά με το θέμα της εκπαίδευσης νομίζω απαντάς στον εαυτό σου όταν βρίσκεσαι σε μια τέτοια σελίδα...

      Διαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο κυριοτερος λογος που τα τζαμια περνουν υγρασια ειναι οτι οι αλουμιναδες δεν κανουν οπες απορροης υδατων στα τελαρα με αποτελεσμα να εγκλωβιζετε το νερο στους θαλαμους που ζει ο διπλος υαλοπινακας.καμια εταιρια που πουλαει σφραγιστικα για διπλους υαλοπινακες δεν σου δινει εγγυηση στα υλικα της αν δεν εχει το τελαρο οπες απορροης υδατων.θα παρακαλουσα λοιπον τον κυριο που εγραψε αυτο το αρθρο καθως επισης και οποιον το διαβαζει να μπει στο site ποεβυ τον συλλογο των εμποροβιοτεχνων υαλοπινακων να μαθει απο τους ειδικους τον λογο που υπαρχει αυτο το φαινομενο(υγρασια). Οταν με ποναει η καρδια δεν παω στον δερματολογο. Λεγομαι Βαζουρας ιωαννης 2102586894. Παρακαλω οποιος θελει πληροφοριες να μην διστασει να επικοινωνισει .Ανωνυμα αρθρα ολοι βγαζουμε. Εχουμε να δουμε και ολυμπιακο αντερλεχ δηλ 10εκατομυρια διαιτητες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δείτε την υποσημείωση 2, θα βρείτε αυτό που λέτε. Επίσης υπάρχει ειδικό άρθρο για τις οπές απορροής. Τέλος η αξιοπιστία ενός άρθρου δεν βασίζεται στο όνομα, ειδικά στο διαδίκτυο, αφού θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε όποιο ψευδώνυμο θέλαμε.

      Διαγραφή
  9. Τα σχόλια στο άρθρο αυτό κλειδώνουν. Πλέον θα γίνονται στο χώρο συζητήσεων στο νήμα Εισχώρηση υγρασίας σε υαλοπίνακες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Διαφήμιση

www.kallergisbros.gr